- انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعات خودرو - https://www.ismapa.com -

جلسه هم اندیشی قطعه سازان خودرو سراسر کشور برگزار شد

در این هم اندیشی که به همت انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودروی کشور برگزار شد، قرار است مشکلات و مسائل این صنعت مهم بررسی و برای برون رفت از این مشکلات چاره اندیشی شود.

آرش محبی نژاد دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور در این نشست با اشاره به وجود جمع کثیری از جمعیت شاغل در این صنعت گفت: هم اکنون بیش از هفتصد هزار نفر در دو صنعت خودروسازی و قطعه سازی کشور مشغول به کار هستند اما متاسفانه این صنعت، با مسائل و مشکلات جدی روبروست.

وی با اشاره به وجود تحریم‌های خارجی که از پانزده مرداد امسال این صنعت را درگیر خواهد کرد افزود: در صورتیکه فکری به حال این مشکلات نکنیم، بزودی این صنعت و به تبع آن، صنعت خودروسازی زمین گیر خواهد شد.

محمدرضا نجفی منش رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی خودرو کشور نیز در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ابراز امیدواری کرد در پایان این هم اندیشی، مسوولان و فعالان این صنعت به راه حلی برای برون رفت از مشکلات دست پیدا کنند.

در این مراسم همچنین نمایندگان انجمن قطعه سازان استانهای آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، خراسان رضوی و تهران و دبیر انجمن خودروسازان در سخنانی به بیان مشکلات و معضلات خود پرداختند.

همچنین مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز با حضور در این مراسم از اخبار جدید در حوزه پرداخت های مالی به قطعه سازان خبر داد.