- انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعات خودرو - https://www.ismapa.com -

تلاش قطعه سازان به نام خودروسازان / چرا قطعه سازان، آنگونه که در صنعت خودرو نقش دارند، دیده نمی شوند؟

به گزارش روابط عمومی انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور، این شماره از «همگن» در هفته پایانی دی ماه با تیتر تلاش قطعه سازان به نام خودروسازان، منتشر شده و به پاسخ این پرسش پرداخته که چرا قطعه سازان، آنگونه که در صنعت خودرو نقش دارند، دیده نمی شوند؟

در چهارمین شماره از نشریه همگن، اعضای هیات مدیره انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازی کشور در یادداشت ها و گفت وگوهایی اختصاصی، به تشریح جایگاه و نقش قطعه سازان در صنعت خودرو پرداخته اند.

گزارش وضعیت صنعت خودرو و قطعه سازی کشور و مشوق های ساخت داخل قطعات نیز در قالب اینفوگرافیک های جذاب بخش دیگری از این نشریه را تشکیل می دهد.

نظرات معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل دفتر نیرومحرکه این وزارتخانه و برخی اعضای کمیسون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از دیگر بخش های این نشریه است.

این نشریه علاوه بر تمامی اعضا انجمن، برای مدیران و تصمیم گیران وزارت صمت، مدیران صنعت خودرو و قطعه سازی کشور، اعضای کمیسیون های اقتصادی مجلس به ویژه کمیسیون صنایع و معادن، اعضای اتاق بازرگانی و تعداد زیاد دیگری از ذینفعان صنعت خودرو ارسال می شود. علاوه بر این، علاقه مندان می توانند برای دریافت نسخه فیزیکی این نشریه از طریق شماره تلفن ۸۸۶۷۵۵۸۲-۰۲۱ با روابط عمومی انجمن همگن تماس بگیرند.

شماره بعدی نشریه همگن که ویژه نامه نوروزی این نشریه به شمار می آید، در اسفندماه ۱۴۰۰ منتشر خواهد شد.