- انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعات خودرو - https://www.ismapa.com -

بهبود کیفیت تارا و شاهین در دستور کار است/ ارتقای کیفی قوای محرکه خودروهای پرتیراژ، در نوبت رسیدگی

[1]

به گزارش روابط عمومی انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودروی کشور، «ابراهیم دوست‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار ما افزود: این کمیته سال گذشته و حسب تفاهم منعقد شده در کوران برگزاری نمایشگاه بین دو انجمن قطعه سازی، وزارت صمت و شرکت ISQI تشکیل شد و پس از برگزاری جلسات متعدد، از انتهای سال قبل عملیات اصلاحی و اجرایی کمیته در قالب اقدامات کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت آغاز شد.

وی بیان‌داشت: اکنون در خودروی شاهین با تعریف و اجرای اقدامات لازم، بیش از ۷۰ درصد پروژه های بهبود اجرایی شده و حتی اثربخشی این اقدامات تست شده است که از جمله آنها می‌توان به تعریف پروژه‌ای برای کاهش صدای موتور در داخل کابین خودرو اشاره کرد که با موفقیت به پایان رسید.

دوست زاده خاطرنشان‌کرد: مابقی اقدامات درخصوص رفع ایرادات این دو خودرو نیز در حال انجام است و انتظار می رود از سال آینده مراجعات صاحبان این خودروها به نمایندگی ها برای رفع ایرادات به‌خصوص در پیمایش ۵ تا ۱۰ هزار کیلومتر به حداقل ممکن برسد.

وی تصریح‌کرد: اقدامات کیفی انجام شده با حداقل تاثیر بر روی قیمت این خودروها همراه خواهد بود.

عضو هیات مدیره انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودروی کشور ادامه داد: پس از این پروژه، ارتقای کیفی قوای محرکه خودروهای پرتیراژی که اکنون در خطوط تولید خودروسازان در حال تولید است در دستور کار قرار خواهد گرفت.